first image second image third image forth image fifth image sixst image

ZASADY REJESTRACJI GRACZY

  1. W celu wpisania na listę rejestracyjną należy uzupełnić znajdujący się poniżej kwestionariusz. W związku z tym nie ma możliwości zgłoszeń grupowych. W przypadku braku możliwości uzupełnienia formularza (np. awaria/błąd serwera) należy poinformować o tym, wysyłając e-mail na adres: strefa.piolun@gmail.com

  2. W ciągu 72 godzin osoby zgłaszające się, otrzymają na e-mail od organizatora wiadomość potwierdzającą wpisanie na listę rejestracyjną. Zostanie im przydzielony indywidualny numer rejestracyjny (warto go zapamiętać w celu przyspieszenia akredytacji!).

  3. W ciągu dwóch tygodni od rejestracji gracz powinien opłacić składkę rejestracyjną w wysokości 100 zł. Dane do przelewu będą zawarte w mailu potwierdzającym wpisanie na listę rejestracyjną.

  4. Nie uregulowanie płatności w okresie dwóch tygodni od rejestracji, bądź nie sfinalizowanie rejestracji do dnia 31 sierpnia wiąże się z podniesieniem wysokości składki do kwoty 120 zł.

  5. Gracze wcielający się w postacie mutantów, kluczowych postaci funkcyjnych oraz część postaci NPC, zgodnie z tradycją mogą liczyć na znaczne zniżki, określone w korespondencji indywidualnej. Zwroty będą wypłacane po grze, pod warunkiem wypełnienia warunków indywidualnego kontraktu zawartego pomiędzy graczem a organizatorami.

  6. Składka rejestracyjna obejmuje: czynsz za miejscówkę, wynajem/kupno agregatów prądotwórczych, zakup paliwa, druk i laminowanie rekwizytów używanych w grze (identyfikatory, gotówka, karty anomalii itp...), zakup materiałów (m.in. silikony, farby w spray'u, kleje, taśmy ostrzegawcze, narzędzia) potrzebnych do wykonania artefaktów, tablic i rekwizytów, wydatki związane z budową, konserwacją i wystrojem lokacji, zakup żywności, kapsułek (leki), wynajem toalet przenośnych oraz wszelkie inne wydatki związane z imprezą.

  7. Organizator ma prawo odmówić uczestnictwa dowolnemu zgłaszającemu bez podania przyczyny odmowy (np. wpisanie na Czarną Listę na poprzednich imprezach).

  8. Aktualizowana lista osób zgłoszonych i zarejestrowanych będzie ukazywać się na stronie imprezy (upubliczniane są tylko dane: indywidualny numer gracza / ksywa / miasto).

FORMULARZ REJESTRACYJNY